Kampagner

GLOBAL OG LOKAL ULIGHED

Caritas arbejder målrettet for at påvirke den udviklingspolitiske debat gennem medier og kampagner. Vi bestræber os på at oplyse om og engagere danskerne i internationale udviklingsproblematikker og sætte fokus på globale og lokale forhold, som er med til at fastholde fattige i fattigdom. Det skal være sjovt og udviklende at deltage i Caritas' kampagneaktiviteter, og vi har altid en ambition om at forandre verden til et mere retfærdigt sted.

Caritas Danmark er med i  kampagnen Verdens Bedste Nyheder

HAR DU LYST TIL AT GØRE EN FORSKEL?
I Caritas har vi altid brug for en ekstra hånd. Og der er mange muligheder for at finde noget frivilligt arbejde, der passer til netop dig. Det sker tit, at engagerede frivillige på eget initiativ engagerer sig i f.eks. indsamlinger i forbindelse med katastrofer, støttefester til fordel for Caritas' arbejde eller happenings der sætter fokus på den globale ulighed.

Kontakt Berit Gade  på bga@caritas.dk  og få en snak om, hvordan I kan støtte kampen for en retfærdig verden, hvor alle har lige muligheder.

Giv et bidrag

Støt via MobilePay: 6079 1887

Støt via SMS. Send en sms med teksten CARITAS til 1231 og støt med 100 kroner + alm. sms takst
Betal sikkert med: